علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 179441
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


اولین مصاحبه رئیس انجمن دارت در سال1392

رییس انجمن دارت کشور:

باید یکی از تیم های برتر دنیا باشیم

     رییس انجمن دارت کشور گفت: قبل از هرچیز جا دارد ضایعه تاسف باری که برای دوست و همکار عزیزمان آقای رضا انصاری در واپسین روزهای سال 1391 رخ داد را به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی دارت کشور تسلیت عرض گفته و خود را شریک غم آنان می‌دانیم.

به گزارش روابط عمومی ،، احمد اسدزاده پس از برگزاری جلسه کمیته فنی روز یکشنبه 18 فروردین ماه ضمن اعلام این مطلب گفت: در سال جدید به دنبال کیفی سازی و ارتقاء ورزش دارت در سطح کشور هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده و پس از جلسات متعدد  با کمیته فنی و آموزش قرار شد که در سال 92 جهت رشد و ارتقاء  این رشته پرمخاطب و جذاب در تمام سطوح سنی، کلاس های توجیهی با استفاده از مربیان ارشد و مجرب انجمن و استفاده از دانش بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری در سطوح کشور در دو بخش تئوری و عملی برگزار کنیم و به یاری خداوند متعال پیش از گذشته بتوانیم سطح فنی بازیکنان را به سطح بالاتری برسانیم.

وی ادامه داد: باید تیدیل به یکی از تیم های برتر دنیا بشویم که با پتانسیل های که در کشور موجود است این امر دور از دست نخواهد بود.

این مقام مسوول افزود: برگزاری کلاس های مربیگری و داوری جهت کیفی سازی و علمی سازی و همچنین برگزاری مسابقه بین المللی ، لیگ برتر ، لیگ یک، زیر گروه لیگ و مسابقات متعدد با دارا بودن رنکینگ ملی در استانهای مختلف ، از دیگر برنامه های در دست اقدام می باشد که در تقویم انجمن دارت کشور گنجانده شده است.

اسدزاده گفت: بیش از 95 درصد از برنامه های انجمن -که در تقویم سال 91 درج شده است برگزار گردیده که امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با همکاری تمامی هیئت استان ها اجرای برنامه های تدوین شده سال 92  را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی در سال جاری گفت: یکی از برنامه های ما در سال جدید برگزاری مسابقات جهانی دارت به میزبانی ایران خواهد بود که قصد بنده و دوستانم در انجمن این است که مسابقات  باید به گونه ای که شایسته نام ایران اسلامی باشد برگزار گردد .

رییس انجمن دارت کشور همچنین به اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی در کشور کانادا جهت شرکت در مسابقات جهانی دارت اشاره کرد و گفت: به یاری خدا اگر مشکل خاصی  پیش نیاید امسال تیم های ملی مردان و زنان کشورمان به این مسابقات اعزام خواهند شد و برنامه ی بسیار دقیق و کاملی نیز برای آمادگی آنان  در اردوهای مختلف طراحی شده است .

این مقام مسوول همچنین در خصوص اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات آسیایی سال گذشته استرالیا به خبرنگار ما گفت: لازم به ذکر است قبل از توضیح این پرسش عرض کنم که در ارزیابی از انجمن های کشور یکی از مهمترین امتیازات داده شده به انجمن ها مربوط به مسابقات برون مرزی و کسب موفقیت در آن است و ما هم بیشترین تلاش را برای شرکت تیم ملی انجام میدهیم لذا در این خصوص انجمن دارت کشور تمام سعی و تلاش خود را انجام داده که متاسفانه به دلیل برخی از مسایل  نتوانستیم ویزای کشور میزبان را دریافت کنیم . حتی طی نامه ای  به فدراسیون جهانی دارت خواستار پا در میانی آنان در این قضیه شدیم که جناب آقای " روی پرایس " نیز با ارسال فکسی به طور رسمی به این انجمن  اعلام کردند که با تمام تلاشی که از سوی آنان نیز شده بود به این مهم نتوانستیم دست پیدا کنیم.

اسدزاده  در خصوص توجه بیشتر به لیگ تیمی دارت گفت: سال گذشته مرحله رفت پنجمین دوره این مسابقات با شرکت 16 تیم به میزبانی استان سمنان ( شهرستان گرمسار )برگزار شد و با برنامه ریزی که دوستان زحمتکش در کمیته فنی انجام داده اند بنده  بسیار به برگزاری این گونه مسابقات خوش بین بوده و هستم و تقاضای ما از باشگاه های کشور این است که با جدیت فراوان در جذب بازیکنان خوب و برتر در سطح کشور بپردازند ، زیرا نتیجه کار کمک زیادی به پشتوانه سازی تیم های ملی خواهد کرد.

وی در باره لیگ برتر و اول نیز گفت: بنده معتقدم رقابت های خوبی در هر دو لیگ ما  وجود دارد و فاصله بازیکنان از یکدیگر کم است که با افزایش لیگ یک از 16 بازیکن به 24 بازیکن باعث خواهد شد که در سال های آتی نیز تیم ملی منسجم و قویتری داشته باشیم .

رییس انجمن دارت کشور به مجهزشده سالن شهید کشوری در ایام تعطیلات عید اشاره کرد و گفت: با همکاری خود بازیکنان توانستیم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری این سالن را  تجهیز کنیم تا مسابقات با کیفیت بیشتری برگزار شود که در همین جا از تمام این دوستان به خصوص آقای شایسته دبیر کوشا و بسیار موفق این انجمن که بدون هیچگونه چشم داشتی به توسعه این رشته بطور شبانه روز در صحنه حاضر بوده کمال تشکر را دارم.

اسد زاده در پایان نیز اظهار داشت : من تمام وبلاگ های موجود و شناخته شده در کشور را در خصوص دارت مطالعه و بازدید می کنم و از تمام دوستان که با انتقاد و پیشنهاد های سازنده ی  خود با عث رشد و توسعه این رشته ورزشی که اعتقاددارم متعلق به همین دوستان می باشد، تشکر می نمایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com